29-1-2008

We verlaten Sydney, maar weten nog niet waar we heen gaan. We checken uit en terwijl onze bagage opgehaald wordt gaan wij ontbijten. Onze auto wordt keurig netjes voorgereden en we vragen nog even de beste route richting The Pyrmont Bridge. Die bereiken we, door de juiste aanwijzingen, zonder problemen en voor we het beseffen rijden we Sydney uit. We vinden Sydney een geweldige stad en zouden daar best een paar jaar willen wonen en werken.

De weg leidt ons richting Terrigal, het is opnieuw een warme dag. In Terrigal aangekomen, ontwaard zich een heel gezellige badplaats. Een dagje strand lijkt ons wel een goed idee, maar eerst zoeken we een hotel om te overnachten. We checken in bij Crown Plaza en onze kamer biedt geweldig uitzicht op zee. We kopen een parasol en twee matjes, en vleien we onszelf op het strand neer, het is 35 graden. Hier luieren we een paar uurtjes en koele af en toe af in zee.

Om 17.00 uur halen we een drankje op een terras. We kleven we van het zand, zonnecrème en zeewater en snakken naar een verfrissende douche.

’s Avonds wandelen we Terrigal rond en klimmen een stuk omhoog naar een Look Out. Daar hebben we prachtig uitzicht op zee, de zonsondergang en mooie Pelikanen. In de verte zien we iets wat op een restaurant lijkt. Bij restaurant Reef aangekomen genieten we van een heerlijk diner met uitzicht op zee. Met een wijntje sluiten we tevreden een heel relaxte dag af.